Thursday 13 October 2011

yess !! Impian tercapai

Assalamualaikum

Rasa macam hari ni, hari bersejarah pulak. Hari yang aku nanti-nantikan. Sebab, geng-geng saiko aku tuh tengah buzy sekrang nih. Tapi aku TAK !!!! Hahaha. Ok, aku kejam. tapi dengan budak-budak ni jer.

Sebelom ni aku jeles gila bila aku terpaksa p sana, p sini, meeting sampai tengah malam, kawan-kawan aku syok ja lepak kat bilik. huhuh. sedey weh. tapi, sekarang ni, aku dah malas nak involve sangat dalam segala hal. turn diorang pulak rasa kebizian aku dulu. 

Tapi, banyak lagi problem x setel, hal komander, ohh suck !!! semakin worst. seriusly, aku PENAT !!! banyak masa aku kena curi. Yes, i know it's a learning process, but, dat's not our first aim. Dengan meeting berjam-jam, kawad sampai tengah2 malam. balik dah penat. asignment ?? hhuurrmm..buat halai balai jelah. pegi kelas tidoq..

Itulah learning process. Aku kt uitm ni bukan bljaq nak jadi nurse ja. Jadi tentera pon boleh, and so watever.Mungkin sekarang aku mengeluh, sebab aku belom dapat rasa kemanisan dalam kepahitan ni. satu hari nnt aku mesti senyum bila tringat balik semua ni. 







No comments:

Post a Comment