Saturday 29 October 2011

PA 3

Assalamualaikum..

Minggu ni memang abes la duit aku..addeehh. Tiap2 minggu kluaq bejalan. ilang tension la katakan. Ni semua sebab ada KAK ILA.. untung lah sebab dia ada keta, and lagi untung sebab dia pon kaki bejalan. ajak je..INSYALLAH ON !! 

Okay, start dengan jumaat minggu lepas. memandang kan kelas+test dibatalkan pada hari tu, so,mmg heaven gila lahh. dalam pala plan nak kluaq ja. so, aku ngn nani try la pujuk kak ila. Memang x menghampakan, kak ila setuju ja. wahh!! melompat lah aku ngn budak2 saiko tuh. sonok weh bley bejalan. Kami pi tengok wayang ja kt One Utama. Tengok wayang jelah, klu nak shopping kat situ tunggulah dapat pakwe pegawai polis dlu ka..hehehe...



Mula2 dilema jugak nak tengok cita ap, si hawa tu penakot nak tgk PARANORMAL 3, dia n nani nak tengok REAL STEEL. aku pulak, mestilah PARANORMAL !! so, setelah, di nagotiate kan, kami tengok PARANORMAL 3. beessttt weh..!! and klu u oll nak tengok. make sure xda heart prob.




pelakon PARANORMAL XTVT 3
budak kecik tu saiko weh !!


ni pulak 
kami yang SEPARA normal..








Di sebabkan tu lah kami terpaksa menipu pak guard weh. konon jadi ajk utk dinner MPG kt shah alam. kebetulan malam tu ada MPG. okay, ni kali kedua aku balik pagi2 buta. pukul 2 kami sampai kolej ari tu. mak aku taw ni, mampos !!!! 



1 comment:

  1. aku ke yang penakot?? huh! aku nak tengok real steel sbb lagi best ! (:

    ReplyDelete