Monday 17 October 2011

Silent mean YES !!!!

Assalamualaikum..

Finally, i'm free now. no more pain, no more wondering about him. Kata putus dah tercapai..ceewwaahh..Okay, straight to the point, setiap yang mula pasti ada akhirnya kan. so, aku dah buktikan semua tu malam ni. 

Sebenarnya dah lama aku tunggu saat ni. akhirnya berjaya jugak. btw, i'm happy. so happy. aku dah jadi manusia normal balik. mungkin aku x ready lagi kot nak masuk alam ni. so, better tarik diri dululah. x sanggup aku nak compete dengan si dia yang lebih segala-galanya dari aku. so, aku dengan rela hati nya dan berbesar hatinya lepas kan dia..ceewwaah..ayat x bley blah..

Setakat ni aku xlah rasa sedih sangat pon.maybe sebab hati aku dah kebal kot dengan benda2 ni. lagi2 aku dapat support dari budak2 saiko tuh. itu pon dah cukup. aku dah puas dengan semua ni. aku dah x larat nak maen teka-teki dah, so, baek buat keputusan mcm ni drpd mengharap pada harapan palsu. 

Btw, dia yang pertama bagi aku pengalaman macam ni.so, a bit sad laa..hhmmm..xpelah, as they said, nothing last forever. Kenalah lupakan semua tu pasnih. HARUSS !!! supaya aku x jd mcm dia jgk nnt. ambik pengajaran dari apa yang terjadi.

To him, thanx a lot.






No comments:

Post a Comment