Saturday 15 October 2011

iCity Wif Commanders

Assalamualaikum..

Hari Jumaat lepas semua geng-geng komander puncak alam konvoi pegi iCity. Ni semua plan senior2 sebab nak release tension yang membuak-buak tuh. Btw, atas apa yang kami dah buat sebelum, rasa bersalah pulak kat senior2 sebab still sanggup berkorban untuk kami. Lagi2 bila plan on the spot mcm ni. 

Mula-mula rasa mcm mustahil jugak nak pegi, transport msti x ckp, kami ramai kot, dekat 50 org. Tapi. dengan usaha semua org cari keta sewa, so dapat lah kami pegi jugak. 























So, jalan punya jalan..dekat pukul 3 baru sampai kolej. Pastu, nak lepas pak guard tu memang susah la..Tapi, atas dasar budi bicara bley jugak la masuk.Naseb baek.Cuma kena tulis nama kt rekod jelah. aduhai..mcm kat sekolah pulak bila datang lambat. Btw, bersyukur sangat2 pak guard tu bagi masuk. Kalau x, memang overnight dalam keta lah. Finally, tepat 3 pagi, kami semua selamat sampai. Alhamdulillah.

Walaupun penat, tapi ni pengalaman pertama kot aku keluar balik sampai pagi2 buta macam ni. xpenah seumur hidup aku buat macam ni. Dan, aku x bagi tw mak aku pon, klu x, komfem kena bebel. Ni pon dah kena bebel dgn mamat kt s'wak tu. haaaaddooii, nyesal aku gtaw dia. hhaaisshhh..

THANX SENIORS !!!
luv u damn much...

No comments:

Post a Comment