Saturday 29 October 2011

Cuci Mata @Jusco Bukit Tinggi

Assalamualaikum..

Lepas kluaq dengan kak ila ari jumaat tu, aku, nani n cupa pegi kluaq LAGI !! balik malam tu pkul 2, esoknya bgun pagi2 siap nak kluaq lagi. haaaiishh..bizi sungguh !! 

Kali ni kami pegi JAYA JUSCO BUKIT TINGGI. abang nani la yang jadi drivernya, klu pegi sendri memang x sampai lah. heee..tapi, sepanjang pejalanan nak pegi bukit tinggi tu, aku ngn cupa tido ja kt blkg. nani ja y hidup sbb kena sembang ngn abg dia. penat semalam pon x ilang lg weh. taw2 ja dah sampai. since ni pes time aku sampai jusco bukit tinggi tu, agak jakun la sikit. memang besarrrrrr weh. dah msuk, perrggghh..rabun mata2..semua benda nak beli. Tapi, tahan dulu. nak window shopping je kan..

Aku pegi sana beli kiwi boot, pencuci muka ngn tisu ja. nak tw sebab ap ?? sebab atm kt situ xmau bwk kluaq duit dari bank len. nm ja ada MEPS..kecewa gila2 weh..duit ad, tp, xleh nak amik..dalam hati nak beli mcm2 nih..aadduuhhaaii sedey2..!!! tapi, bgos jugak, klu x, mau abes  2 3 ratus duit aku ari tu.











w'pun xda duit, tapi makan big apple jugak !! *demand* 


aku n nani dah mcm org kerdil -.



1 comment:

  1. kenapa gambar cupa ada 4 je dari 13 gambar ni. huh! sian cupa ! diskriminasi ! HAHA.

    ReplyDelete