Sunday 16 October 2011

Senior = Junior

Assalamualaikum..

Sem ni budak2 kelas aku semua terlibat dengan program orientasi junior utk budak2 nursing part 1.Dan ni first program budak2 kelas aku buat. memang xda pengalaman lah. but, support dari semua team memang awesome. tak sangka aku, budak2 kelas aku ni hebakk !!

Tapi, yang sedeh nya aku x jadi pon ajk dlm program ni. sebab aku buzy dengan program komander, so terpaksalah berkorban. tapi, aku still join jugak budak2 ni time program, cuma x sepenuhnya. rasa rugi gila weh. hhmm..tapi, nak buat mcm mn. dua2 event clash pada masa yang sama. kalau lah boleh belah 2 badan aku nih...hhaaaaaiihh..

Aku still boley join jugak on the last day. sukaneka.beesssttt. ilang tension. free pala otak. sebab tu lah aku ni pun dah jadi mcm budak2 junior tu jugak. addeehh, malu. sampai adek2 junior tu ckp aku ni kat padang kawad garang nk mampos, bila dgn diorg ptg tu, dah mcm budak2..ala, beza umo setaun ja pon ngn korang adek2 ooii.. ntah2 ada yang sama baya ngn aku. who knowss ?? 












































next event : MALAM PRA GRADUAN..



p/s: i'm happy when i'm buzy..







No comments:

Post a Comment