Sunday 31 July 2011

Ramadhan 2011

Assalamualaikum..

*gamba ehsan mr google*



Alhamdulillah 
ramadhan datang lagi.
Dan aku masih lagi ada peluang untuk menyambut bulan penuh keberkatan ni.
Alhamdulillah 
sebab tahun ni aku dapat sambut ramadhan kat rumah dan dengan family terchenta..
dah dua tahun buka puasa dgn kwn2 ja.
Alhamdulillah
aku sambut ramadhan tahun ni msa cuti sem.
Xlah penat sangat nak melangkah tangga batu caves.
Bersyukur sangat2 ya ALLAH.
Alhamdulillah
kali ni xpayah nak kalut2 wat asignment klu pgi terawih.
Alhamdulillah
ramadhan kali ni bley masak sma2 dgn mak aku
xpayah nak berebut-rebut beli mknn kt bazar ramadhan..
Semoga ramadhan tahun ni lebih baek dari sebelumnya.

btw, 
aku still tringat time buka posa kat puncak alam
mmg mencabar.
lagi2 kena kawad time posa.
kat padang kwad 2 jgk la ada bazar ramadhan.
smbil kwd bley bau ayam percik weh.
memang dugaan btol.
pastu, bila dah abes kwad, mknn byk da abes.
tinggal y x sedap ja.
tp, xpelah. ada jgak rezki.
and paling best buka puasa ngn budak2 saiko tu lah.
masing2 makanan 2 3 jenis.
last2 x abes.
bila time buka mmg kecoh abes la *setiap kali time mkn bising sbnrnya*
jiran sebelah da siap kemas2, kami x abes mkn lagi.
mmg betol2 melantak. Hehehe.
tp, mmg sweet la semua tu.
tp, xpa kli ni buka ngn family lagi best
w'pun akak aku ja y xdak.
dah la raya ni pun dia x balek.
nmpaknya aku smua la kena wat keja kat umah nnt.
huhuhuh..

 Kedai fav msa bulan puasa..
menu fav nasi hujan panas + ayam berempah
sedap wehh...

si saiko yang sentiasa excited depan makanan.

Okay lah..
aku nak ucap selamat berpuasa kpd semua rakan taulan dan sedara mara aku kt Kedah & Perak
kawan-kawan kat :
SK Matang Gerdu
SMK Sri Kurau
Kolej Matrikulasi Kedah
UiTM Puncak Alam.





p/s: menghitung hari..lagi 20 hari..hehehe




No comments:

Post a Comment