Friday 29 July 2011

Otak Beku

Assalamualaikum

Pejam celik dah dekat 3 bulan aku duduk rumah. Makan, tidoq, tengok tv, online. 2 ja rutin harian yang sangat berpaedah yang bley aku buat. Lama2 semua organ2 kat badan aku ni pun da kembang. Cuti sem kali ni memang lama gila2. 4bulan weh. cuti spm pun x lama mcm nih. okeyh, firstly mmg la bersyukur sangat2. tp bila nak start new sem balik bley tersungkur aku ni. Otak pun da semakin lemau ni nak fikir. Lagi2 life kat u 2 bukan bley maen2. every second are count especially utk org y suka tangguh keja mcm aku ni. So, aku harap bila balik puncak alam nnt, aku xla culture shock sgt. Act, x sabar nak turun padang kawad nih..*bajet ja. padahal kecut* Xlah..aku lagi x sabau nk jmpa budak2 saiko tu. camna lah diorg skrg ni. makin kembang mcm aku ker?? Hahahaha. 


lama x pegang buku..
muka buku ari2 mengadap.
*gmba ehsan dri belog cik ika.*



harap2 kaki aku x terkejut bila kna panjat tgga ni nnt...
fffuuhhh...




No comments:

Post a Comment