Wednesday 4 January 2012

'Sesi' With Blog

Assalamualaikum..

Last..last..week dia ada tegur aku balik.
errmm..
mulalah nak mengharap balik.
haaiisshh..
ok, aku ingat stop kat situ ja.
aku pun x bagi feedback apa2 kat dia.



then, dia tegur aku lagi kat FB.
still the same thing.
hurrmm..
not so easy..

thanx sbb ada kawan2 yang tolong kuatkan aku.
kalau x...
hurrmmm..
tapi, susah nak buang perasaan tu.
just let it go.
walaupun perasaan lama tu wujud balik.
demn!

ada la satu petang ni, aku buka FB,
dia dah unfriend dengan aku.
hurrmm...
a bit sad..
dah xda chance nak contact balik.
dah la no.phone pi delete.
xpelaahhhhh..
lagi bagus kan?

malam tu, ada mesej masuk..
w'pun xdak nama
tapi aku taw tu dia.
*sbb mmg harap dia msj pun. cehh!*
senyum sampai ke telinga.
sebab dia contact aku dulu.
ego !!

simple question.
dia tny kenapa aku remove dia.
soalan yang aku nak tanya dia sbnrnya.
bila masa aku remove dia ?
owh.. ada org len yang tolong remove.
hurrmmm..
okay...
xpelaahhhhh..





dia add balik.
tapi, aku x approve.
sebab malas nak cari pasal dengan org y me'remove' aku tu.
the next day, friend request di'cancel'kan oleh org yang me'remove' tu jugak.
nice play!

then, dia mesej aku, dia xleh add aku.
ok !
but, boleh mesej kan?
i said, ok!
seriously, ni bukan yang aku nak.
takut nak contact balik dengan dia.
walaupun kadang-kadang still mengharap.
demn !

tapi, ada hikmah jugak semua ni.
aku contact balik dengan dia via phone.
sebab sebelum aku memang x ingat langsung no. dia.
dulu gatai p delete sebab takot ter'contact' dia.
now apa cer ??
tapi, dia yang contact aku balik ok.
bukan aku yang start dulu.

tapi, biarlahh..
dia dah buat pilihan sendiri.
biarlah dia menyesal macam mana pon.
itu bukan masalah aku.
hati, tolong jangan lembut sangat boleh?

cukuplah selama ni dah struggle gila-gila nak back to normal.
cukuplah dah berapa kali ber'sesi' dengan nani.
cukuplah me'lagha'kan diri dengan semua ni.

tapi, semua ni memang x boleh lari.
rasa teringin jugak nak rasa macam tu.
sebab..
UNTUNGG LAAA
ada kawan-kawan yang tengah bahagia sekarang.

tiba-tiba teringat kisah lama.
aku pun penah jugak macam tu.
tapi dah jadi sejarah la.
tapi, kalau sejarah nak ulang balik boleh x?
hahaha..
ika dah cakap awal-awal lagi.
BIG NO !
fuuhhh..
xpelaaahhhhh..





X ulang pun xpa.
aku cipta sejarah baru la.
tunggu la sabtu ni. 
heee..
mengharap bukan main lagi.
kalau la mak aku taw nawaitu aku excited sangat nak pegi sabtu.
hurrmmm..
tapi, x harap sangat pon.
*tipu2*
klu si saiko2 ni baca msti diorg ckp mcm tu.
HAHAHAHA.

okaylah..
nak p layan tumblr plk.
tggu upDATE untuk event hari sabtu ni pulak.
pray for me okay !!

 nanti nak kawen bawah pedang jugak dengan incik inspektor !!











No comments:

Post a Comment