Tuesday 17 January 2012

Bila Balik Bilik

Assalamualaikum..

Boring !! tetiba rasa sexcited nak menaip. Roomate kat sebelah ni tengah khusyuk menghafal, aku plk bley sedap-sedap meng'on9' kat depan2 diorg ni. Sebenarnya start je study week ni, roomate aku dah jadi roomates. Roomate aku ni nama dia aini, aku x penah story pon pasal dia kan.

 Hurrmm, sejak2 aku dah x reti nak merayap pegi bilik kawan aku ni la, baru la aku mcm rapat byk dengan Aini ni. Sebelom ni rapat cikit, sebab aku selalu tinggal dia sorang2 kat bilik.

 Memang xleh nak buat apa dah, dari sem lepas lagi, aku memang liat nak duduk kat blik sendiri. Balik bilik sebab nak mandi dengan tukar baju je. Pastu trus naik blk Nani ngn Ika. Aku taw diorang mesti tertunggu-tunggu kalau aku x naek. *poyo gila ayat*

roomate sem lepas.
PIJA..
mek kelate ni pon slalu gak bebel kat aku bila aku x ddk kat blik..


Disebabkan aku buat bilik aku ni macam hotel la, roomate aku ni ajak kawan dia sorang teman dia kat blik masa minggu exam ni, sebab diorang nak study sekali. Kesian Aini, mesti dia bosan duduk sorang2.

 Aku ni pulak, bila saiko2 tu dah tinggal aku sorang2 kat Puncak Alam ni, barulah nak pulang ke pangkal jalan. Tahu pun nak duduk kat bilik sendiri. Bila dah duduk dengan diorang ni, Aini ngn Atul, baru lah terserlah sangat kesengalan diorang ni. Lagi2 bila time study, lagi la overdose pnya saiko. 

Dua-dua sengal, dengan aku2 sekali stress tengok diorg ni study. Diorang ni memang hebat la bila study, aku pun takut.. Naseb la aku dah abes exam. Hangin je diorg tgk aku on9. Sori la girls, aku ni memang addicted mengadap lappy ni.

Btw, along this time, i had a enjoyful moment with you guys. Hilang la ckit boring bila xdak saiko2 tu. 

GUD LUCK GIRLS !!
Atul & Aini
Ni haa dua orang manusia yang buat hidup aku huru hara time exam ni.
muka bajet je ayu, padahal, mmg ayu pon !!
tapi, terselit seribu kesengalan disebalik keayuan tu..
HAHAHA


JUMPA SEM DEPAN.


to my future roomate, harap2 dapat menerima ketiadaan aku seadanya..
>.<


No comments:

Post a Comment