Wednesday 18 January 2012

Free Gila

Assalamualaikum..

Semalam tiba-tiba dapat hidayah nak basuh Bobob kuning tu. Sebab dah takdak rupa warna kuning dah aku tengok. Biasalah kan. So, disebabkan anatomy Bobob ni memang sangat menyerap air, so, aku terpaksalah cari alternatif nak make sure benda ni kering sebelum malam. Kalau x, memang x tido lah aku kot. So, pepagi lagi, aku dah jemur Bobob kat luar tingkap aku. Untung la sebab kalau pagi-pagi memang matahari memancar kat tingkap bilik aku ni. Xdak can la nak bangun lambat.

Ni haa Bobob, dah mcm orang nak bunuh diri je aku tengok.

tapi, tiba-tiba angin kuat, terpelanting menatang ni kat bawah.
 eceh, comel pulak cara jatuh. muka mengadap depan.


 Naseb baek ada Mira tlg amik Bobob..

THANX MIRA !


Memang terserlah sangat kan kebosanan aku kat puncak alam ni. Boring gila. geng pun xde nk menggila. Haiisshh.. Orang tu pulak tiba-tiba senyap. So, i'm currently lonely & alone  !!

p/s: stress kena deal dgn org atasan arini. asyik naik turun fsk je. Xpelah, semua ni demi komnder. 
But, so sad, sem depan ramai dah xde. :(


No comments:

Post a Comment