Thursday 5 January 2012

Saya Rindu Perak!

Assalamualaikum...

sejak-sejak dah pindah kedah ni, 
baru la rasa nikmatnya duduk kat perak tu.
walaupun kat kedah ni lagi maju dari Bagan serai nuh.
tapi, penagalaman hidup dekat 20 tahun kt sana memang x boleh dapat kat mana.



 setiap kali nak balik rumah dari puncak alam ni rasa rindu sangat nak drop by kt taiping tu,
tempat biasa yang aku turun bila nak balik bagan serai dulu.
but, now dah terlajak ke utara sikit dah.


tengok, baju pun dah macam bendera Perak kan..
btw, it just accidentally happen.
aku pakai baju ni sebab dah lambat nak g exam tdi, and x sempat nak iron baju len dah.
so, grab je la mana yang ada.

BEG tu pulak, NANI punya.
beg baru tue..

KASUT tu pulak, IKA yang punya.
pun kasut baru pakai kot.

kebetulan budak dua ketul ni pakai benda kuning2 ni match pulak dengan baju aku..
aku try utk amik pic ni je okay..

okay, nak study plk. baaii..

No comments:

Post a Comment