Monday 9 July 2012

Cuak weh!

Assalamualaikum..

Walaupun exam dah lama habis, tapi aku still jugak tak leh nak enjoy lebih2. Kecuali, stay up tengok movie, pastu bangun lambat,pegi makan, pastu tidoQ balik. Hhahaha. Memang hampeh punya anak dara. Komfem2 punya reject. Btw, aku rasa normal lah kann.. STUDENT. Tapi,kalau duduk kat rumah memang dapat amaran keras lah. Bukan mak aku ja, adek aku tu sekali masuk campur nak bebel kat aku. 

Lepas 2 3 hari bergelumang dengan kemalasan, maka muncullah saat2 yang mendebarkan. OSCE. Aku pun tak sure sgt OSCE ni stand for what. Sebab dari sem 1 dulu orang dok sebut OSCE. 

OSCE ni memang killer jugak lah. Sebab dia melibatkan beberapa stesen yang kita tak tahu nak buat apa dalam stesen tu. Dan masa yang diberi hanya 5 MINIT!! sempat, ke x, kau kena keluar pegi next stesen pulak. 

Memang tough gila lah. Cuak pun mesti ada! Aku baru ada 1 pengalaman pasal OSCE ni. Masa sem 2 dulu. Tu pun hancussss leborrrrr.. Memang lah sebelum tu praktis bagai nak rak, tapi bila dah masuk dalam stesen tu kaku, kelu tak taw nak buat apa. Sebab, situasi sangat berbeza. Lagi satu hal nak kena rushing-rushing pulak. Aiggooo.

Hanya mengharap nasib menyebelahi aku and classmates yang lain! pleaasssse OSCE. pleasseee..

Lepas habis OSCE ni kena pegi praktikal pulak kat hospital Selayang. 

Lepas tu puasa seminggu.

Lepas tu baru boleh balik rumah. 




No comments:

Post a Comment