Saturday 3 September 2011

Vital Sign Normal

Assalamualaikum

Hari ni tanggal 3 September 2011, dia datang umah aku. Memang kelam kabut betul lah aku. bukan aku x taw dia nak datang, tapi, sebab aku baru balik dari kampung. Dah la dengan rumah berselerak bagai, nak masak lagi. fuhh...memang mencabar.

Aku dah pujuk dah mak aku balik dari petang semalam lagi. Tapi, disebabkan nak meraya rumah adek beradek punya pasal terpaksa la postpond balik pagi ni. On the way nak balik tu memang mak aku dah beli siap2 barang nak masak. Sampai rumah dah pukul 11. Dengan kelam kelibutnya aku dengan mak aku bersilat kat dapoq tu. Ingat sempat lagi, aku bajet dia datang petang2 skit. 

Pastu, dalam pukul 2 dia kol aku, dia dah nak kluaq highway kat umah aku. Memang aku terkejut lah. Dah la rumah bersepah lagi ni. Aku pun suruh la dia bwk keta slow2..Tapi, mamat tu mana tau erti slow. 15 minit pastu dia kol, aku suh la adek aku ambik dia kat depan taman aku. Dia datang sekali dengan mak, adek & anak2 sedara dia kot. Aku pun jumpa lah dia. Dia pakai t shirt putih dengan jeans,simple but smart!!!! ..ensem la plk mamat ni..wawawawa  .tapi, seriously, honda merah dia memang smart. Berkilat. Aku boleh bayangkan mcm mana dia punya jaga keta tu. 

Act,aku x sembang sangat pun dengan dia, sebab dia semangat dok sembang ngan adek aku ja. Pasal moto, pasal keta. Tulah laki. Tapi, paling specelnya dia bwk kek lapis yang aku pesan 2 lah. walaweeehhh..sedap sampai menjilat plastik. hehehehe..padan la dgn harga pon..!!!

okay lah, first time jmpa kira okay lah..walaupun dalam keadaan yang x menyenangkan. Family dia pun sporting abes, lagi2 adek dia. X dak lah aku rasa kekok sangat. Finally, dapat jugak aku jmpa dia. Walaupun aku segan gila nak jmpa. Asyik mengelak ja. But, dis time aku terpaksa jgk lah wat muka selamba. padahal dalam hati tuhan ja yang tahu. X tentu arah aku dalam rumah tu. Tapi best sebab lepas ni aku xyah nak risau lagi dah. Aku dah tgk dia face to face. heee..Dah lama kot aku x penah jmpa dia since last day aku kat 7e dlu. Yang paling penting, mak & ayah aku dah taw aku kawan dengan sapa skrg ni. no more secrets!! 

So, as i hope, he make me smile all day..heeee.... :)))))
Stop it mimi!!!! pkir nak balik kolej plk..barang2 ntah kemana hala dah aku tarok. senyum, senyum jugak, tp barang2 kena packing jgak...
Balik ke puncak dengan senyuman...cceeewwaahh....skali kena kawad, bru padan !!!!!


p/s : no pic available for dis day .......


No comments:

Post a Comment