Wednesday 24 October 2012

SANDWICH TU BUAT AKU TERHARU

Assalamualaikum

sebelum aku balik Kedah aritu, Cupa cakap dia nak buat sandwich!
Yeaayy! boleh bawak bekal naik bas.

Masa aku nak balik,

Me: Korg nak turun tak?Aku kat Angsana nih.
few minutes yang agak lama...
Cupa: Mie, kitorang tak jadi turun la. Nani & Hawa tido sebab diorg penat sangat uruskan pasal kolej y saiko tu.
(lebih krg mcm tulah msj Cupa. Aku pun tak ingat sgt dah)
Me: Hurmmm.. xpelah..
Dalam hati, sedeh gila! hukhukhuk... Nasib baik bas dtg awal. Aku pun tinggalkan Palam dengan kesedihan! 

Dah nak sampai Meru, Nani call..

Nani: Mie, ko kt mana? dah naik bas ke ?
Me: a'ah.. dah lama dah aku naik.
Nani: Alaaa, ktorg turun bawak sandwich kau n

Okay! rasa terharu gila sampai nak keluar air mata ni. 
....friendship never ends...............

nani, cupa n me!


miss spa pun trun jugak rupernyerrrr!
Dabel tripel terharu!!
wuwuwuwu

1 comment:

  1. hei. aku turun sekali okei! sila taruk nama aku sekali. haha.

    ReplyDelete