Friday 21 September 2012

SAIKO WITH ALANG

Assalamualaikum

Cuti 3 hari buat aku bosan duduk kat bilik ja. So, nasib baik ada sepupu yang always free for me. Alang memang kalau bab bejalan, dia memang semangat. Aku ja yang tak larat nak follow dia. Dengan senang hatinya, dia agree nak teman aku p cari beg! 

Dari sogo sampailah ke PAS, baru jumpa beg yang betul ikut taste aku! Then, aku malas nak balik Palam lagi,alang ajak lepak rumah sewa dia kt shah alam. Rumah sewa yang best sgt! dah la dekat dgn tasik kt sec 7 tu. Rumah sewa dia not bad la. 

 bahagia ja dpt makan mee rebus kat depan PAS tu..
mee rebus dia mmg awesome!





Boring lepak rumah dia, aku pun menyebarkan virus saiko aku! dia pun layan ja! heeeeee..

 she's 3 years older than me! 
Tapi boleh laaa layan aku yang masih muda remaja ni. Hikkss!
:p

No comments:

Post a Comment