Tuesday 15 November 2011

Visiting Perak

Assalamualaikum...


Akhirnya..setelah berbulan asyik berangan ja..
mimpi jadi jadi nyata jugak !!
angan2 yang dah berbulan aku plan
menjadi jugak.
and it so sweeettt..
i love my scolmate..
the are amazing !!

x sia-sia aku drive jauh2 dari sg petani..
memang aku dah lama nak jalan2 kt perak !!
rindu gila kat tempat lama tu.
sebab setiap kali cuti aku mesti melepak dgn kwn2 aku kt sana.
then, bila dah pindah sp, oh man !! sangat lah bosan !!
sbb tu aku ssh payah jugak pujuk mak aku..
alhamdulillah, mak aku bagi jugak walaupun mcm2 dia pesan..

so, masa cuti raya aji tu aku pegilah sana.
tapi sayang, mostly geng2 aku x cuti lama.
so, xleh la jgak nk jmpa.
xpelah, jmpa yang mana ada jelah.

sampai2 ja kat Parit Buntaq, aku dah blurr ngn jalan dia..
haaiisshh, cepat betol berubah...
but, bagan serai still the same !!
cuma ada 1 mall la baru buka , APOLLO.
*pelik mall nama cam roket ja*

Dah sampai, pegi la pick up datin2 sekalian.
then teros gerak taiping..

kami picnic kat air terjun taman suria..
best !! sebab time tu x ramai orang..
and, air sangat laahh jernih..
memang tahan iman jelah x mandi.
sebab x plan pun nak lepak situ.
but, since cuaca baek. pegi jelah.













seluar masing2 dah basah lah.
siap jatuh lagi, abes baju kena lumut.



then, x sah la klu x lepak taman tasek kan klu p taiping..

















Lastly, singgah makan kat DOLI..
DOLI ni femes kat taiping dgn koew teow grg..
mmg sdp !!






muka penat..
sehari suntuk bejalan..


sangat-sangat bersyukur sebab hari tu x ujan langsung.
sebab sebelum ni.asal pgi taiping ja, msti hujan.!!
ALHAMDULILLAH.


No comments:

Post a Comment