Thursday 3 November 2011

Past is Past...

Assalamualaikum..

Actually, aku dah lama berangan2 nak jalan2 kat tempat lama aku. BAGAN SERAI. walaupun aku bukan orang situ, tapi, dekat 20 tahun aku membesaq kat situ. Situlah tempat aku sekolah dari tadika sampai lah menengah. Banyak kenangan aku kat situ. lagi2 dengan kawan sekolah. ya !! i miss them so much. rindu sgt nk melepak dengan tiqah, sue, sha, rizal, aiman, rizal n sharul. and tempat favorite kami, xdak tempat len dah. haruslah BULUH KUNING tu..



aku duduk kuarters belakang balai polis ni..
hidup kat sini memang best !!
semuanya teratur..
malam xleh balik lambat2..
every month ada gotong royong..
tiap2 ari isnin bley tgk org kawad..
and, everyone kt sini dah mcm FAMILY.
BEEESSTTT..
xdapat kat mana2...


zaman budak2 aku abes kat sini..
msa ni geng aku
Sue, Anis,Mimi ct and Saadah..
mmg p mana pon berkepit laahh
semua nak berlima..
adat la tu kann..
nama pon GENG !!

 Dari kiri : anis, aku,mimi ct, saadah n sue..
aku jdi pengawas ms skolah rendah...*nk mention jgk*


classmate skolah menengah 
kami mmg skema !!
serius ...
budak sains la katakan..~~


 skemaaa kaannn ...


tempat melepak yang paling best mestilah 
TAMAN TASEK TAIPING.
ya !!
aku mmg suka sgt tempat tu..
hijaauuu jaa..
tenang..







bukit merah !!


Seriusly rindu gila kat semua tempat ni..
ddk sp sgt laaahh boring !!
hhaaaisshh..
sedeynya kena pindah sp..


semangat !!
*curi kat goggle*






No comments:

Post a Comment