Tuesday 15 January 2013

ENTRY EMO

Assalamualaikum

Macam mana aku boleh tahan hidup dalam kesibukan komander ni ?
Nak taw dak pasaipa?

The moment bila nak kena turun padang kawad sangat2,
the moment bila nak kena p event komander
time tu la nak kena submit assignment bagai.

Time tulah, stressnya hanya tuhan yang tahu.
Penat, tak cukup masa.
Last2, segala kerja tergendala.

NASIB BAIK
depa ni ada!
Tringat lagi masa aku sibuk gila nak training budak2 perkom.
Dah la masa tu tengah praktikal.
Balik praktikal petang, malam turun padang kawad sampai tengah malam.
Balik, sempat buat sikit2 ja, sebab dah ngantok sangat.
Praktikal kena tidoq awai.
Last2, bila nak dah nak kena submit, assignment tak siap lagi.
uhuhuhu.
Nasib baik laahhhhh
ada diorang ni tolong completekan siap print lagi.
Terharu gilaaaa..

Sebab tulah life aku dalam komander ni boleh stabilize lagi.
takleh bayang kalau takda budak2 saiko nih..

Dear korang,
thanks for tremendously supporting me!
thanks sebab dah banyak dengaq aku membebel bila stress.
thanks sebab tak pernah nak berkira dengan aku.
thanks sebab dah banyak sangat tolong aku!
thanks for everything!
semoga persahabatan ni terus terpelihara sampai bila-bila!
LUV U THE SAIKO'S!!!!!!!!!!!!!!!!






No comments:

Post a Comment