Tuesday 28 August 2012

Dia membosankan

Assalammualaikum..

"Salam, wat pa 2 ?"
"tgh mkn"
"makan ap?"

"Dok wat pa 2?"
..tgk tv..
"cita apa?"

Fuhh..fuhhh..fuuhh...
bosannggggggg!!!!
apsal la dia jadi macam ni haaa?
 kenapa ?

Kalau dulu, aku excited sgt bley contact dgn dia balik,
sekarang nak reply msj pun da malas.
sebab asyik dok jawab soalan2 remeh temeh nih..
tak mencabar akal fikiran langsung..

Ntah laahh
aku dah mula bosan dengan semua ni.
dulu, aku tak penah pon bosan layan dia.
tapi sekarang, tak rasa excited langsung.

Kalau xdak, nak sgt.
bila ada, buat jual mahal pulak.
hahahaa..
poooddaaahh..

Tapi,
aku sikit pun tak rasa apa2 dgn dia skrg ni.
Yang dia ni pulak
eager la sgt nak baik balik.
24 jam nak msj.
melampau dari masa bercinta dulu.

Tapi, aku dah highlight btol2 kt dia.
friend only !!

Tapi, aku risau satu hari nnt bila aku trima dia
dia plk x terima aku..
hahaha..
mmg padan la muka..

sekarang ni mmg aku susah nak baik macam dulu balik.
keadaan dah berubah.
dia pun dah berubah.
tak jahat mcm dulu
suka kutuk2 aku..
bosan taw x...

No comments:

Post a Comment