Sunday 27 May 2012

Sedut Darah

Assalamualaikum..

Pagi tadi kena jugak pegi klinik, sebab semalam sakit badan sangat. Ubat tertinggal kat Tg. Rambutan plk. Kesian mak aku, aku balik kali ni asyik tidoq dalam bilik ja. X tolong dia masak pun.. I'm so sorry makkk!!
Tapi seriusly rasa badan ni berat sangat. Gerak sikit dah sakit satu badan. 

Mujurlah pagi tadi dah tak sakit sangat. Boleh lah pegi hospital tu sendiri. Bila cakap aku sakit-sakit sendi, doktor tu terus suruh buat blood screening. 

Banyak gila dia bagi bekas nak isi darah. Komfem banyak la darah nak kena ambik ni..
Sebab banyak benda nak test. Yang aku sempat usha, test for FBS, FLP, rheumatoid factor and blaa..blaa..

Staff nurse yang nak ambik darah tu pun dah pelik tengok byk sangat bekas.
Sampai dua kali kena cucuk sebab tak cukup...

Time ni boleh la rasa apa yang patient rasa bila aku sedap2 ja p inject depa.. 





No comments:

Post a Comment