Wednesday 4 April 2012

Saiko Lagi

Assalamualaikum..

Hari ni baru ja dapat selsema. Cupa bagi aku ubat suruh kunyah2. Eceh, mcm nurse nak educate patient pulak. Actually, aku baru je naik dari blik saiko 2 ketul TU, ikan & nanai. Now i'm at bilik Cupa. A bit calm. Sebab tulah aku boleh buat entri ni. kalau kat bilik diorang, jangan harap! Sebab sepanjang masa dok bergelak. 

Tadi baru ja habis usha gambar-gambar masa sem1 dulu. I'm totally changed! warna muka lah yang paling ketara. Tapi, xpelah,aku x pernah menyesal pun. Walau macam mana aku berubah pun, kawan aku tetap sama. Masih mereka yang saiko tuh, dan semakin saiko! 

Tapi sekarang ni, kami dah jarang saiko kat fb sebab, x cukup laptop.Lagipun semua dah malas nak on9. Saiko dalam dunia real jelah. Pergi kelas gelak, dalam kelas gelak, balik kelas gelak. Time tido jelah kot yang kami x gelak. 

Sebab tulah, aku sanggup travel dari R6 ke R4 semata-mata nak layan saiko diorang tuh. Seriously, susah aku nak duduk sorang2 dalam bilik aku tuh. Dah la laptop pun xdak. Mati kebosanan aku. 

Nasib baik lah ada saiko2 tuh. Owh! i'm glad to hav them. *diorang lagi untung sebab lately aku masak kat diorang. tapi semua tu ikhlas. aku masak dgn penuh kasih sayang* komfem kena bahan nanti.

errmm, ingat nak tulis panjang lebar lagi, tapi esok ada kelas weh! dari pkl 8.30 sampai 6 pm.
Got to sleep ! BAI





No comments:

Post a Comment